poniedziałek, 8 października 2012

Jabłka w cieście francuskim

Lubię mieć zawsze w lodówce opakowanie ciasta francuskiego. Można z niego szybko przygotować coś na słono lub słodko. 
Dzisiaj polecam klasykę: 

jabłka w cieście francuskim

Potrzebujemy:
opakowanie gotowego ciasta francuskiego ( np. z Biedronki)
3 jabłka
łyżeczkę kakao lub cynamonu
2 łyżeczki cukru

Ciasto należy rozłożyć, pokroić na kwadraty, na każdym ułożyć po  ćwiartce jabłka, posypać szczyptą cukru i kakao lub cynamonu. Zawijać nadając kształt koperty. Piec 20 minut.


9 komentarzy:

  1. o mój boże.. a ja jeszcze w łóżku siedzę.. ale mi smaka narobiłaś tak z samego rana...

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne, jak wpadają znajomi to robię takie ciasteczka na szybko, ja używam ciasta w wersji light(np. z lidla), zawsze to trochę mniej kalorii:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z zalet gotowego ciasta francuskiego. Poczęstunek w ciągu 30 minut.

      Usuń
  3. Moja koleżanka ubóstwia ten przepis :) I ja go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eeeee... w jakiej temperaturze piec? Nareszcie bratnia dusza, zwolennik Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam tak dokładnego piekarnika, w skali 3 stopniowej nastawiam na środkową :)

      Usuń